«Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Константинов ауылының жалпы орта білім беретін мектебі»  коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Константиновка отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области» 

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Константинов орта мектебі" ММ-нің 2019-2020 оқу жылындағы 5-сыныптағы тәрбие жұмысын талдау.

"Константинов орта мектебі" ММ-нің 2019-2020 оқу жылындағы 5-сыныптағы тәрбие жұмысын талдау.

5 сыныпта 10 адам, оның ішінде 5 ұл, 5 қыз. Сыныптың 2 баласында толық емес отбасы бар (бір ананы тәрбиелейді): Мельчинский Виктор, ладан Виктория. Қолайсыз отбасылар жоқ. Жетімдер жоқ.
Осы сынып ұжымымен бірінші жыл жұмыс істеймін. Осы жылы мен әр баланың мінезі мен даму ерекшеліктерін, оның мүдделерін білуге тырыстым. Осыған сүйене отырып, жұмыс үшін әртүрлі сипаттағы іс-шаралар таңдалды және таңдалды, олар бәріне қызықты және түсінікті болды, олар жан дүниесінде із қалдырды, бізді қоршаған әлемнің әртүрлілігі туралы ойлауға мәжбүр етті, сүюге, жанашырлыққа, құрметтеуге үйретті. Мен сыныптағы балаларға ұйымшылдық пен жауапкершілік сияқты қасиеттерді сіңіруге тырыстым. Мен Сізге тапсырылған жұмысты қалай жақсы орындауға кеңес беремін, ол үшін сізге қажетті материалды қайдан таңдауға болатындығын, қажет болған жағдайда қалай жақсартуға және көмектесуге болатындығын білуіңіз керек. Бұл әркімге қоғамдық өмір мен адамдармен қарым-қатынас тәжірибесін алуға мүмкіндік береді. Өткізілген әрбір іс – шара талқыланады, іс-шараның нақты жетістіктері атап өтіледі, кемшіліктер де ескерілмейді-бұл келесі іс-шараны жоғары деңгейде дайындауға мүмкіндік береді.
Бесінші сынып оқушылары әсіресе мұғалімнің көмегіне, оның назары мен қолдауына мұқтаж болды. Оқушылар білімнің жоғарғы сатысына өтті, Жаңа сезімдерге, проблемаларға тап болды. Әсіресе маңызды мәселе жоғары сынып оқушыларының, жаңа пәндер мен жаңа мұғалімдердің қоғамға бейімделуі болды. Сынып жетекшісі мектептегі оқушылардың нұсқаулығы, оның мүдделерін қорғаушы және өкілі ретінде әрекет етті. Осыған байланысты сынып жетекшісінің бірінші міндеті-ол мен оның сыныбының әр оқушысы арасында байланыс пен сенім орнату.
2019-2020 оқу жылындағы үлгерім қорытындысы бойынша барлық оқушылар келесі сыныпқа ауыстырылды. 2-сыныпта үздік оқушы: Смағұлова Карина, Шопан Алексей, 4 хорошиста: Зубенко Карина, Ровбуть Игорь, Мищенко Анастасия, Корнева Кристина; Мельчинский Виктор жылды математикадан бір "3" - пен аяқтады.
Сыныпта есте сақтау қабілеті жақсы, сабақтарда ұқыпты, сөйлеу қабілеті жақсы, үй тапсырмасын әрдайым орындайтын және сабақта жұмыс істейтін студенттер тобы бар. Бірақ қабілеті әлсіз, оқуға қызығушылығы жоқ студенттер де бар. Сынып оқушылары байсалды, тәртіпті бұзбайды, мұғалімдермен жанжал болмайды. Пән мұғалімдерімен сабақтардағы оқушылардың үлгерімі, тәрбиесі, белсенділігі, оқушылардың ауызша және жазбаша үй тапсырмаларын орындауы мәселелері бойынша әңгімелер жүргізілді.
Балалар сыныпта белсенді, іс-шараларды, сынып сағаттарын дайындауға және өткізуге қызығушылық танытады, бұл балалар ұжымын біріктіреді және біріктіреді. Жыл бойы сынып мектеп, спорт және сыныптан тыс іс-шараларға қатысты, онда балалар белсенді қатысқаны үшін грамоталар алды: Смағұлова Карина " Жеңіс туы, дамы!"- 1 орын, Тілдер күніне арналған мәнерлеп оқу сайысы – 1 орын, Жеңіс үшін Шопан Алексей "Эрудит", Смағұлова Карина "Жыл оқушысы" номинациялары, жеке біріншілікте жүлделі орындар-біздің сынып "Жемқорлықсыз болашақ" КТК-да 1 орын алды.
Оқушылар арасында жанжалсыз қарым-қатынас, егер бар болса, онда сыныпта бірден шешілетін оқшауланған жағдайларда. Барлық балалар мұғалімнің берген тапсырмаларына жауап береді, сапалы орындауға тырысады. Сыныптағы барлық балалардың өз міндеттері бар. Жалпы, оқушылар ата-аналарымен бірге оқуға жауапкершілікпен қарайды, дамыған борыш сезімі (кезекшілікке, бір-біріне көмектесу).
Қорытынды: жалпы өткізілген барлық іс-шаралар ұжымды біріктіруге, салауатты өмір салтын қалыптастыруға, оқушылардың тәрбие деңгейі мен мінез-құлық мәдениетін арттыруға, олардың тәртіптілігіне әсер етті. Тәрбие жұмысы арқылы оқушылардың адамгершілік қасиеттерінің жүйесі қалыптасты; мәдениет, денсаулық мәселелеріндегі құзыреттілік деңгейі артты; патриотизм ұғымын түсіну үшін негіз құрылды; бірлескен ұжымдық істер арқылы "оқушы-мұғалім-ата-аналар"субъективті қатынастары дамыды.
- Жаңа оқу жылында
- Ата-аналармен жұмысты жақсарту, ата-аналардың ата-аналар жиналысына 100% қатысуына қол жеткізу қажет.
- Оқушылардың оқу сабақтарындағы олқылықтардың есебін қатаң жүргізу.
- Өткен оқу жылында оқушылар ұжымының алдына қойылған мақсаттар мен міндеттерді іске асыруды жалғастыру қажет деп санаймын.
- Сынып ұжымын біріктіру бойынша жұмысты жалғастыру.

- Оқушылардың адамгершілік өзін-өзі бағалауын дамыту, оларды өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі талдауға дайындау.

Сынып жетекшісі: Иванова А. В.

Жаңартылған күні: 07.10.2020 17:35
Құрылған күні: 07.10.2020 17:35

Текст