«Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Константинов ауылының жалпы орта білім беретін мектебі»  коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Константиновка отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области» 

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Өзін-өзі тану " бағдарламасы бойынша жұмысты талдау» "Константиновка орта мектебі" ММ» 2019 - 2020 оқу жылы үшін.

2010 жылдың қыркүйегінен бастап ҚР Білім беру мекемелеріне "өзін-өзі тану" білім беру жобасын жаппай енгізу басталды, оның басты мақсаты жалпыадамзаттық құндылықтарды тәрбиелеу, өзімен және қоршаған әлеммен үйлесімді өмір сүру дағдыларын дамыту арқылы өскелең ұрпақтың адамгершілік-рухани негіздерін жаңғырту болып табылады.

"Өзін-өзі тану" курсы өмірдің осы Мұхитындағы құтқару шеңбері болып табылады. Аптасына бір академиялық сағат өзін-өзі тану мұғалімдерінің балалардың ақыл-ойына емес, олардың әлі жетілмеген жандарына әсер етудің ерекше мүмкіндігі бар. Әрине, осындай асыл миссияға ие болған әрбір мұғалім балаларға барынша тәрбиелік әсер ететін сабақты ұйымдастыруға тырысады.

Мектепте Өзін-өзі тану пәнінің барлық оқытушылары оқыту құқығымен курстардан өтті ,оқытудың барлық әдістері мен әдістерін біледі, сайт материалдарын пайдаланады DilimLand.kz , базалық білім беру ұйымдарының тәжірибесін пайдаланамыз . Өзін-өзі тану мұғалімдері сабақта оқытудың әртүрлі дәстүрлі және дәстүрлі емес интерактивті формалары мен әдістерін қолданады, бұл тұлғаның шығармашылық әлеуетін, оның қабілеттері мен мүмкіндіктерін ашуға көмектеседі. Өзін-өзі тану сабақтарында балалар ұялшақтықтан, қаттылықтан, кешенденуден босатылады. Бұл сабақтар оларды адами қатынастардың күрделі әлеміне енгізеді, өздерін және басқаларды көруге және түсінуге, оларды талдауға үйретеді .Бағдарламаға сәйкес ,әр сыныпта балалар жыл соңында қорғайтын шығармашылық жобаларды орындайды, бірақ әзірге өз жобаларын адамгершілік – рухани білім порталында орналастырған жоқ. Өзін-өзі тану сабақтарында мұғалімдер көбінесе "құмырсқа"-жұптық жұмыс, "шығармашылық зертхана"-топтағы жұмыс, шығармашылық жұмыс, "пікірталас", "өзіммен бірге" - жеке жұмыс сияқты жұмыс түрлерін қолданады.

4 тоқсанда оқыту қашықтықтан өтті. Әрине, оқытудың бұл түрінде кемшіліктер бар: сезімдер мен эмоциялардың болмауы, бұл қарым-қатынас кезінде өте маңызды.

Бүгінгі таңда Компьютер оқушының өміріне табиғи түрде сәйкес келеді және оқу процесін айтарлықтай әртараптандыруға болатын тағы бір тиімді техникалық құрал болып табылады.

Біздің мектепте Өзін-өзі тану кабинетінде интерактивті жабдық жоқ, бұл балаларға тәрбиелік әсер етуді қиындатады. Қолда бар практикалық тәжірибе негізінде АКТ-ны өзін-өзі тану пәні бойынша сабақта сабақтың құрылымына кіретін барлық әдістемелік әдістерде кеңінен қолдануға болады деп санаймыз.

Біз "өзін-өзі тану" пәні бойынша және "өзін-өзі тану" оқулықтары бойынша жұмыс дәптерлерінің жетіспеушілігін сезінеміз ,сондықтан оқытушы жұмыс дәптерлері мен оқулықтарын өтеу үшін қосымша мүмкіндіктер іздеуге мәжбүр . Барлық осы кемшіліктер сабақтың тиімділігін төмендетеді.

"Өзін-өзі тану: махаббат пен шығармашылық педагогикасы" онкүндігін өткізу бойынша ұсыныстарға сәйкес мектепте келесі іс-шаралар өткізілді :

1. 1-11 сыныптардағы "Мейірімділік әлемді құтқарады" тақырыптық жиыны»

2. Адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының авторы С.А. Назарбаеваға арналған "балаларға берілген жүрек" тақырыбындағы тақырыптық сабақтар. Бұл сабақтарда балалар с. А. Назарбаеваның қоғамдық қызметімен танысты.

3. 5-11 сыныптарда ашық сабақтар "Махаббат – өмір негізі" . Әңгімелесу және дисскусия барысында балалар адамның бүкіл өмірінің негізінде: туған-туыстарына , Отанға , табиғатқа , қоршаған әлем мен қоғамға деген сүйіспеншілік жатыр деген қорытындыға келді.

4. "Мейірімді жүректер Достастығы" қайырымдылық акциясы барысында мектеп оқушылары аулаларды қарт және жалғыз басты адамдарға тазартуға көмектесті. ҰОС ардагерлерінің ескерткішінің аумағын қардан тазартты.

5. "Жақсылық жерде жүреді!"5-9 сыныптар қатысты

6. "Отбасындағы әлем мемлекеттегі әлем" атты балалар суреттерінің көрмесі ұйымдастырылды»

"Өзін-өзі тану" онкүндігінің қорытындысы бойынша оқушылар бұл пән мектепте өте маңызды, бала кезінен өзін-өзі тану керек деген тұжырым жасады, содан кейін ересек өмірге қадам басу оңай болады.

Жұмыс нәтижелерін талдау қойылған міндеттердің негізінен орындалғанын көрсетті.

Мектептің ӘБ жұмысын талдай отырып, келесі жылға жұмыс бойынша келесі ұсыныстарды бергім келеді:

- жобалық қызметті жеке немесе оқушылармен бірлесіп жоспарлау;

- пән бойынша сыныптан тыс жұмыстарға ерекше көңіл бөлу;

- желілік өзара іс-қимыл арқылы білім беру мекемелерінен алынған әдістемелік әзірлемелерге мақалалар мен рецензиялар түрінде аудан педагогтарының тәжірибесін талдау және қорыту.

 

Өзін-өзі тану пәні ӘБ жетекшісі

Константиновка орта мектебі

Жаңартылған күні: 28.08.2020 11:50
Құрылған күні: 28.08.2020 11:50

Текст