«Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Константинов ауылының жалпы орта білім беретін мектебі»  коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Константиновка отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области» 

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тәрбие жұмысын талдау "Константиновка орта мектебі" ММ» 2019-2020 оқу жылы

2019-2020 оқу жылында мектептегі тәрбие жұмысы "білім туралы" ҚР Заңына , мектептің тәрбие жүйесінің тұжырымдамасына, "Рухани Жаңғыру" мемлекеттік бағдарламасына, "Қазақстан Республикасының азаматтарын патриоттық тәрбиелеу" бағдарламасына және т.б. сәйкес құрылды, онда тәрбие мен оқытудың бірыңғай тұтас процесі ескеріледі.

Тәрбие жұмысы мектеп қызметінің барлық түрлері мен формаларынан өтеді. Білім беру міндеттерін жүзеге асыруда үлкен тәрбиелік заряд беретін оқу процесіне ерекше назар аударылады. (олимпиадалар, пәндік апталар және т.б.).

Тәрбие жүйесінің басқа кіші жүйесі – педагогтармен бірге оқушылардың сыныптан тыс және сабақтан тыс іс-әрекеттері (сынып сағаттары, түрлі конкурстар, сабақтан тыс іс-шаралар, спорттық жарыстар, кештер және т. б.).)

Келесі кіші жүйе - мектепте және одан тыс (үйірмелер, секциялар) қосымша білім беру.

Төртінші Ішкі жүйе-отбасы, қоғам.

Өткен оқу жылында мектептің педагогикалық ұжымы білім беру процесін жаңа мазмұнмен толтыру, сараланған және жеке тұлғаға бағытталған оқытудың тиімділігіне ықпал ететін жаңа технологияларды игеру мәселесін белгіледі. Осы мәселені шешу аясында тәрбие жұмысының міндеті қойылды - білім алушылардың жеке басының жан-жақты дамуына және білім беру процесінің барлық қатысушыларының сұраныстарын іске асыруға жағдай жасау.

Мектепте оқитындардың барлығы-110 адам.

Сынып жетекшілерінің саны-11

Педагогикалық ұжымның жұмысындағы басым бағыттар:.

1. Азаматтық-патриоттық, құқықтық тәрбие;

2. Рухани-адамгершілік тәрбие;

3. Ұлттық тәрбие;

4. Отбасылық тәрбие;

5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие;

6. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу;

7. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие;

8. СӨС және дене тәрбиесін қалыптастыру.

1 " Рухани жаңғыру»

Азаматтық-патриоттық, құқықтық тәрбие.

"Рухани жаңғыру" бағдарламасы Туған жерге, оның мәдениетіне, қазақ халқының салт-дәстүріне деген сүйіспеншілікпен көрсетілген патриоттық бағытты айқындайды. Біздің Республикамыз өркендеген, бәсекеге қабілетті елге айналуы үшін біз өскелең ұрпаққа тарихи дәстүрлерге, Туған жер мәдениетіне, рухани мәдениетке құрметпен қарауға тәрбиелеуіміз керек.

Осы мақсатты іске асыру үшін келесі міндеттер тұжырымдалды:

1. Рухани жаңғыру " бағдарламасын іске асыру негізінде ұлттық сана-сезімді дамыту, адамгершілік және азаматтық қасиеттерді қалыптастыру»;

2. "Мәңгілік ел"Патриоттық актісін іске асыру шеңберінде қазақстандық патриотизмді және оқушылардың рухани-адамгершілік дамуын дамыту.

"Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру бойынша 2019-2020 жылды қорытындылай келе, мектептің педагогикалық ұжымы белгіленген жоспарларды табысты іске асыруға, алдына қойылған міндеттерді шешуге ұмтылғанын атап өткен жөн .Оқу жылы бойы педагогтар Қазақстанның әлеуметтік – экономикалық, саяси, мәдени және халықаралық дамуындағы жетістіктері мен жетістіктері туралы оқушылармен әңгімелер өткізеді. Республика күні, Тұңғыш Президент күні, ҚР Тәуелсіздік Күні, Конституция күні, Наурыз, Қазақстан халықтарының бірлігі күні, Жеңіс күніне арналған дәстүрлі іс-шаралар өткізілді. Осы жылы 4 тоқсанда қашықтықтан оқыту болды, бірақ осыған қарамастан дәстүр бойынша мектеп оқушылары Жеңіс күніне арналған "менің есімде мен мақтанамын" акциясына белсенді қатысты. "Соғыстың қара түстері" суреттер конкурсы, "Жеңіс салюты" мәнерлеп оқу конкурсы, "Менің атам майдангер" акциясы жарияланды .Осы жұмыстың нәтижелері бойынша бейнероликтер жасалып, әлеуметтік желілерге жіберілді. желілер.

Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күніне орай " Менің еліміздің дамуына қосқан үлесім "атты акция өткізілді. Бұл ардагерлерге көмек, еңбек ардагерлеріне кәдесый ашықхаттарын жасау, досына мейірімділік және көмек көрсету күні, Қазақстанның көрнекті адамдары туралы материалдар жинау, көрме-стенд рәсімделді

"ҚР Тәуелсіздік жылдарындағы жетістіктері»

Балаларды тәрбиелеу ұлттық келісім рухына, Қазақстанның түрлі халықтарының мәдениетін, дәстүрлері мен тілін құрметтеуге және құрметтеуге бағынады. Сонымен қатар, ана тілі мен мемлекеттік тілге деген мақтаныш пен құрметке баулу бойынша түсіндіру жұмыстары жүргізілуде. Ұжым қоршаған әлемге, қоғамға оң көзқарас қалыптастыруға тырысады. Мектеп дәлізінде "Рухани жаңғыру" стенді рәсімделді, онда патриоттық тәрбие жұмысы көрсетілген.

Мемлекет басшысының "Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру" бағдарламалық мақаласына сәйкес: 1. Бәсекеге қабілеттілік 2. Прагматизм 3. Ұлттық бірегейлікті сақтау 4. Білім табынуы 5. Қазақстанның революциялық емес, эволюциялық дамуы 6. Сананың ашықтығы. Бұл бағдарлама Отанға деген ұтымды және эмоционалды қатынасты біріктіруге арналған. Мектепте кітап көрмесі ұйымдастырылды, онда қазақстандық авторлардың Облыстың маңызды адамдары туралы кітаптары ұсынылды, ол өскелең ұрпақтың адамгершілік пен руханилықтың дамуына баға жетпес үлес қосты. Мектеп мұражайларында "сенің адамдарың –Қазақстан" стенді бар осылайша, мектептің педагогикалық ұжымы "Рухани жаңғыру" бағдарламасын сапалы деңгейде іске асыруға бағытталғанын, 2019-2020 жылдары өткен іс-шаралар жалпыадамзаттық құндылықтар, шығармашылық және кәсіби бәсекеге қабілеттілік, техникалық бағыттағы мамандықтарды танымал ету негізінде баланың жеке басының өзін-өзі жүзеге асыруына мүмкіндік бергенін, азаматтық ұстаным деңгейін көтергенін, қазақстандық патриотизмді тәрбиелегенін атап өткен жөн.

2. Діни экстремизмге қарсы күрес жөніндегі аймақтық бағдарлама, білім берудің зайырлы сипаты қағидаттарын сақтау.

Өткен жылы экстремизм мен терроризм саласындағы профилактикалық іс-шараларға ерекше назар аударылды. Әлемдік тәжірибе көрсеткендей, тоталитарлық діни ұйымдарға жастар көптеп тартылуда. Сондықтан, білім беру мекемелерінде жастарды осы ортаға тартуға қарсы тұру бойынша құқық қорғау органдарымен бірлескен жұмыс жүргізілуі тиіс. Профилактикалық жұмыс-Діни экстремизм мен тоталитаризмге қарсы күрес әдістерінің бірі. Сондықтан, осы тақырыпта сыныптарда әңгімелер өткізіледі, онда балалар барлық діни ағымдар туралы және олардың ықпалына қалай оңай жетуге болатындығын біледі. Дінтану бойынша факультативтік сабақтарда (мұғалім Ерофеев С. В.) балалар

діни ағымдардың ерекшеліктері. Мектепішілік ата - аналар жиналысы өткізілді, онда әр түрлі

жастар суб. мәдениеттер. Жоғары сынып оқушылары арасында "зорлық-зомбылықтың құрбаны болмау жолдары" атты дөңгелек үстел өткізілді.

Біздің ауылда діни ағымдар тіркелген жоқ.

Қазақстанның Білім және ғылым, әділет, дін істері және азаматтық қоғам министрліктері діни киім мен хиджаб киюге жол берілмейтінін және бұған дейін жол берілмегенін мәлімдеді. Зайырлы мектептерде белгілі бір дінді тікелей немесе жанама насихаттауға жол берілмейді. Біздің мектепте мұндай жағдайлар жоқ. Мектепте ата-аналар мен оқушылардың жалпы мектептік жиналысында жалпы мектептік форма ( қою көк түсті) қабылданды . Оқушыларға арналған ережелерде мектеп киіміне қойылатын талаптар егжей-тегжейлі сипатталған. Оқу жылы барысында "мектеп формасы" рейдтері өткізілді»

3. Бала құқықтары туралы Конвенцияны іске асыру.

Р.К."білім туралы" Заңы Білім беру мекемесі жағдайында адамды тәрбиелеу және оқыту процесінде жеке тұлғаның басымдығын заңды түрде бекітті. Бұл тәсіл білім беру мекемесінің жағдайында жан-жақты болатын оқушының жеке басына, оның әлеуметтік проблемаларына көп көңіл бөлуді қажет етеді. Олардың ішінде адамның оқыту мен тәрбиелеудің жеке мүмкіндіктерімен; мұғаліммен, сыныппен, жекелеген топтармен және сынып, мектеп тұлғаларымен өзара қарым-қатынастармен негізделген әлеуметтік және педагогикалық мәселелерін шешу қажеттілігін атап көрсетеді; отбасындағы жағдай мен қатынастар, тікелей қарым-қатынас ортасы. Қазіргі жағдайда балалардың әлеуметтік мәселелерін шешу, ең алдымен, олардың құқықтарын қорғау және қорғау аспектісінде қарастырылады.

"Кәмелетке толмағандардың қараусыздығы мен құқық бұзушылықтарының алдын алу" мақсатты бағдарламасын орындауда сынып жетекшілері күн сайын оқушылардың оқу сабақтарына қатысуын бақылайды.

Мектепте сабақтарды өткізіп жіберетін жасөспірімдермен тынымсыз жұмыс жүргізіледі: балалармен және олардың ата-аналарымен жеке әңгімелесу; осы санаттағы оқушылардың мінез-құлқы сыныптың ата-аналар жиналыстарында қаралады; жасөспірімдер отбасына учаскелік инспектормен бірге рейдтер жүргізіледі .

Бала құқықтары туралы конвенцияда: "баланың демалуға және мәдени және шығармашылық қызметпен айналысуға бірдей мүмкіндігі бар"делінген. Сондықтан оқушылар үйірмелерге қатысып, түрлі жобалар мен байқауларға қатысты.

4. Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу және қылмысқа қарсы күрес жөніндегі бағдарламаны іске асыру.

Адалдық дүкенінің жұмысы.

Бүгінгі таңда мектеп алдында тұрған ең өзекті және әлеуметтік маңызды міндеттердің бірі, әрине, жасөспірімдер арасындағы қылмыстың өсуін азайту және олардың алдын-алу тиімділігін арттыру жолдарын іздеу болып табылады. Тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес, балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу және алдын алу мақсатында оқу жылы бойы мектепте әлеуметтік қауіпті жағдайдағы кәмелетке толмағандарды, сондай-ақ сабаққа қатыспайтын немесе дәлелсіз себептермен жүйелі түрде қатыспайтын оқушыларды анықтау бойынша жұмыс жүргізілді:

Әлеуметтік қауіпті жағдайдағы оқушылардың тұрғын үй-тұрмыстық жағдайын айына 1 рет тексеру жүргізілді, актілер жасалды.

Бұл жұмыстағы басты рөл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 26.08.2020 13:04
Құрылған күні: 26.08.2020 13:04

Текст